2010年5月6日 星期四

my first love

my first love...
(我今天学的英文作文)

her eyes are dazzling...
her lips are luscious and kissable...
she has hairs that curls like waves of the sea...
Occasionally two little dimples appear when she smiles...
These are her wondeful attributes but the most important is her heart
which I had once before...

英文补救又要写作文...
还要写这个题目...my first love
但不是我写的啦...
老师写我们抄...
这种内容我不懂这辈子写得出吗???
酱高级...
看到这个题目有被惊到啦...
怕我"承受"不起...
但是原来我现在没什么了...
过了就过了...

沒有留言:

張貼留言